پاورپوینت-یادگیری-در-نتیجه-تحول-و-بررسی-استراتژی-شرکت-ایسر-در-این-زمینه
پاورپوینت یادگیری در نتیجه تحول و بررسی استراتژی شرکت ایسر در این زمینه
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 33
حجم فایل: 1709 کیلوبایت
قیمت: 16000 تومان

 

دانلود پاورپوینت با موضوع یادگیری در نتیجه تحول و بررسی استراتژی شرکت ایسر در این زمینه،
در قالب ppt و در 33 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
 
مقدمه
مدل های استراتژیک شرکت های IT
چشم انداز اقتصاد جهان و آسیا
پنج قانون مدیریت تحول
رشد شرکت ایسر
فلسفه مدیریت ایسر- مدیریت و ساختار  غیر متمرکز
استراتژی کسب و کار ایسر- وضعیت فعلی
استراتژی خرده فروشی و سازماندهی مجدد
شراکت و برون سپاری
خلاصه ای از تصمیمات استراتژیک ایسر و چگونگی ارتباط آن ها با قوانین REM
نتیجه گیری
 
 
قسمتی از متن پاورپوینت:
تصمیمات استراتژیک یک شرکت تحت تاثیر شرایط بازار، درجه رقابت، شرایط اقتصادی، مقررات تاثیر گذار بر صنعت، اهداف رشد شرکت،  و تعامل میان شرکت با توابع خود ، به طور مثال واحدهای تجاری، قرار دارد. مدیریت نوآوری برای شرکت مادر یک چالش است که در این زمینه دو مدل ممکن وجود دارد:
در مدل اول، شرکت مادر به عنوان یک پایگاه داده ای مرکزی نوآوری که از توابع خود انتقال یافته اند، عمل می نماید.
در مدل دوم، فرایند ها طوری تنظیم شده اند که توابع منفرد دانش و نوآوری را درمیان خود به اشتراک بگذارند .
 
 
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع "یادگیری در نتیجه تحول و بررسی استراتژی شرکت ایسر در این زمینه" می باشد که در حجم 33 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
 
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دستگاه تصفیه آب خانگی به آبی رورانه ها گلدر کالا - سکه و جواهر جلو دار Matt آینه و کنسول | آینه کنسول | آینه شمعدون دانش و علم خوش آمدید Miranda پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه آیت الله حق شناس (ره)